acasadipia

Alla inlägg den 25 januari 2019

Av Pia - 25 januari 2019 06:58

Precis innan man kliver på pendel roppar det ut i högtalarna "det är stopp i trafiken pga olycka i Rotebro" ok hur lång tid tar detta nu då. Jag väntar och ser vad de säger. Ingen bra början på dagen va! Nu säger de att vi ska vänta på ett fjärrtåg innan vi kan åka. Ok det rullar i allafall.

Igår blev jag klar med mitt broderi. Oj vad många år det har tagit. Börjat, slutat en massa gånger. Det roligaste momentet är efterstygnen. Dem får bilden att se mer levande ut. Eller vad tycker ni?

Väntar på garn så jag kan komma igång att sticka ett par vantar. Får väl lösa korsord idag mellan samtalen. Ja visst ja vi skulle på någon feedback-kurs på förmiddagen. Jaja dagen går på ändå.

Ha en skön fredag, ge era kollegor en fredagskram och önska dem trevlig helg. Jag gör det varje fredag. Ibörjan var de lite motsträviga men nu kramas vi ordentligt. Blir så trevlig stämning.

Så FREDAGSKRAM på er.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards