acasadipia

Alla inlägg den 9 januari 2019

Av Pia - 9 januari 2019 06:55

Har pulserande värk idag. Det går liksom vågor fram och tillbaka över hela kroppen. Där vågorna mötts i motsatta riktningar hugger det till ordentligt. Jaja kommer klara denna dag oxå. Ska ha jätte trvlig lunchdate med två kollegor på en annan avdelning. Så har trevliga saker att se framemot.

Imorgon ska David på återbesök på Sophiahemmet med sin mage. Tror de måste utreda mera på honom med tanke på att han fick magkatarr strax innan jul även fast han gick på mjölkprotein fri diet. Så jag har tagit semester i morgon för det. Så lite sovmorgon blir det.

Har en medpassagerare som måste ha himla dåliga hörlurar för ljudet sprutar ut och vi alla som sitter i närheten hör hans musik. Ragge musik så tung gung.

Ha det bra denna lilllördag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards