acasadipia

Alla inlägg den 31 januari 2019

Av Pia - 31 januari 2019 13:59

Ja vörken blev förmycket för min hjärna eller psyke rättare sagt. Kände hur jag sakta drogs ner i min brunn. Sökte upp men terapeut och husläkare slutade med att jag fick muskelavslappnande och börja med soroten igen samt tre veckors hel sjukskrivning. Så paus på krav att stiga upp och ta mig till jobbet. Fick ett nytt jobb att göra dessa tre veckor. Promenera, vila, och ta hand om mig själv. Så jag gör dessa tre saker förfullt nu. Tog en promenad i förmiddags vilade efter. Pysslat lite i min bujo och stickat lite. Jag kommer att vara i toppform om tre veckor. Ja ni förstår vad jag menar psykiskt alltså. Fysiskt kommer det väl vara mindre ont och kanske lite bättre kondition.

Det kommer att vara mer spoadisk skrivande här på bloggen dessa tre veckor.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards