acasadipia

Alla inlägg den 21 januari 2019

Av Pia - 21 januari 2019 07:00

Jaha är på väg rill jobbet. Mår fysiskt och psykiskt bättre än förra veckan. Men har en bit kvar att klättra för att komma till ok nivå på måendet.

Försökte se blodmånen i morse men det var monligt så missade den. Sovit uruselt i natt kanske det beror på blodmånen. Vem vet?

Kallt var är det. Tittade på termometern vid halv sex i morse -16,7°C. Jävla kallt alltså.

Känner mig nervös för onsdag då jag ska kolla vikten igen. Förra gången hade jag gått ner ett kilo och sju centimeter i midjan. Hoppas på att vikten åtminstone inte har gått upp och centimetrarna i midjan inte ökat igen. Men efter denna vecka som gått då jag har rört mig minimalt så är det risk för ett litet steg tillbaka. Tänk positivt eller försök att tänk positivt så kommer det nog att gå bra. Håll tummarna.

Ha en skön måndag!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards