acasadipia

Alla inlägg den 14 juni 2017

Av Pia - 14 juni 2017 07:01

Himmeln är blå och solen lyser stark. Det kommer att bli en varm och fin dag som vanligt denna dag.

Fick barnen att gå upp och göra frukost och sjunga för mig. Lite knorr var det men det blev fint ändå. Känner mig firad. Fick ett fint glas av dem. Tog ett kort för att visa men kortet blev så konstigt så jag får ta ett nytt när jag kommer hem. Ni får ett kort på mina killar istället.

Har glömt att lägga ut färdigt pyssel. Så slarvigt av mig.

Har pysslat med ett pringlesrör och presentpapper så det blev en förvaring för brödpåsar som man kan återanvända till hembakat bröd.

Har virkat en trikåmatta till badrummet oxå.

Igår var jag, mamma och killarna och köpte färg till deras rum. Varsin färg. David tog ljus torkos och Joakim lila. De får två väggar var med sin färg.

Själv så känner jag mig utmattad men ganska glad ändå. Värken sitter mest i fötterna nu så det är lite jobbigt. Men det funkar.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards