acasadipia

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Pia - 31 oktober 2016 08:07

Missar mitt tåg. Kommer till stationen och ser att tåget går. Som tur är så står nästa tåg redan inne så jag får sitta i ett varmt tåg medans jag väntar på avgång. En kvart om man sak vara noga med hur länge.

I lördags var det ett år sedan jag beställde mitt kök. Då IKEA sa nu tar vi hand om det här och ser till att du får ditt kök. Ett år senare kan man konstatera att de har inte sett till att jag fick mitt kök. Fin justeringen fick jag sköta själv. Det var första och sista gången jag anlitar IKEA att göra något i mitt hem. Jag kommer anlita hantverkare som är måna om sin yrkesskicklighet och är stolta att få göra ett bra jobb.

Igår blev det sista fin justeringen klar i köket så nu är det färdigt. Fixade upp gardiner oxå. Nöjd som fan. Detta var den sista tapet snutten som skulle upp. Fick hjälp med kontakten som satt löst i väggen. Nu sitter den fast.

Det hände en tråkig sak i helgen . Min sticka gick sönder.

Man kan bli ledsen för mindre. Beställde nya så i veckan kommer dem. Som tur är så har jag en snäll granne som stickar och kunde låna ut stickor så jag kan sticka vidare tills mina egna kommer.

Innan jag fick stickorna hann jag virka en korg till mina nycklar i hallen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards