acasadipia

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Pia - 25 oktober 2016 08:10

Det är så himla jobbigt när kraftenn tar slut. Trodde jag var på gång nu. Men efter ha lämnat barnen på skolan igår morse så försvann allt kraft. Jag skulle bara hem och äta frukost och sedan gå. Jag bara sjönk ihop. All kraft, all kämparglöd, allt bara försvann. Ville bara gömma mig för alla och inte återkomma först det är bra. Ringde till jobbet och sa att jag skulle vara hemma. Stoppade huvudet i sanden. Eller rättare sagt gick och la mig och drog täcket över huvudet och låg där till efter lunch. Gick sedan upp och försökte sakta komma tillbaka så jag kunde ta hand om barnen när de kom hem. Med huvudet ovan för sanden så lagde jag till en makaronilåda med köttfärs. Snackade med barnen om läxor och clowner. Nattade dem med Harry Potter.

Nu sitter jag på pendeln till jobbet. Så huvudet är uppdraget. Ont har jag och känslan att vilja gömma mig finns kvar. Men kraften att kämpa vidare är tillbaka.

Trodde som sagt att jag mådde bättre i helgen tog jag tag i att måla en vägg i köket som jag inte har orkat.

Nu är köket snart klart bara en liten tapetbit ska upp. Måste bara få hjälp att ta ner kontakten.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards