acasadipia

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Pia - 18 oktober 2016 08:03

Undra ifall jag är på väg tillbaka nu? Jag tar en dag i taget. Värk har jag. Men livet känns inte så himla meningslöst som det kändes förra veckan. Hade lite tid över i morse satte mig och stickade på mina sockor och kände mig nöjd. Det var några veckor sedan jag gjorde det.

Fick tryck över bröstet igår. Ångest på gång. Vet ni vad jag gjorde? Jag pulade ner alla plastförpackningar i dramaten och traskade till återviningen. Ångesten lättade och jag fick lite mindre soppor hemma. Jag ska kanske ta och pula ner pappförpackningarna i dramaten så den står redo för en promenad mot ångest eller bara en promenad.

Har börjat med en ny bok har inte kommit så långt så jag kan säga att den är bra men har hört att den är det.

Nu ska jag läsa den samt lyssna på bra musik till Stockhom central. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards