acasadipia

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Pia - 11 oktober 2016 08:02

Har märkt att jag gärna flyr verkligheten med att titta på en bra serier eller läsa en bra bok. Får någon slags lugn då. Förut fick jag samma lugn av handarbete. Kan inte riktigt konsentrera mig på det nu.

Igår tittade jag och barnen på Scooby-doo möter kiss. Deras pappa har netflix och barnen har sagt att vi måste se på den. Så nu när jag har netflix så ville de se den med med mig. Bra musik mer säger jag inte.
Fick hjälp av barnen igår med lite vardagssysslor. Vi fick matleveranser igår, då hjälpte de att packa upp. David stekte korven Joakim dukade fram. Jag värmde korvbrödet. Senare så vek jag tvätt och vi la in våra egna kläder. Vi hann med mycket. Undra ifall jag får hjälp i kväll med vattning av blommor. Det blir nog mer protester på maten som blir lax ikväll. Men all hjälp jag får av dem blir jag glad. Vill de inte så är det OK oxå.

Jag har stickat min häl nu. Nu är det foten kvar.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards