acasadipia

Alla inlägg den 21 december 2018

Av Pia - 21 december 2018 06:57

På jobbet alltså i år. Behöver verkligen få sova ut på morgonen.

Julstress känner ni den? Jag känner stress men det är för hur ska jag hinna gå promenader och få ihop mina steg nu när jag är ledig. Matlagning, klappar, städning osv. Det blir det blir. Men hur ska jag få till 8400 steg per dag när jag inte åker till jobbet. Jaja jag kommer väl att lösa det på något sätt. Får väl låna Moltas så mamma får fixa sin lägenhet. Och då får jag både steg och så hjälper jag mamma med Moltas. Andas Pia det ordnar sig.

Sickade äntligen färdigt Joakims sockar det turkosa garnet räckte inte. Så det blev verkligen speciella sockar.

Min kollega Pia och jag byter garn med varandra ibland. Pia behövde rosa garn för att göra en garnljusboll och jag hade det. När hon undrade hur mycket garnet kostade så sa jag att hon kunde göra en svart garnljusboll så betalning. Så här blev den

Ha det bra. Vi får se när jag hinner och har lust att skriva nästa gång. Om jag inte skulle göra det så GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards