acasadipia

Alla inlägg den 14 december 2018

Av Pia - 14 december 2018 06:51

Äntligen fredag men så kommer jag på jag jobbar i morgon oxå. Hmmm


Igår var jag på luciafirande i skolan. De har en tradition att eleverna i årkurs 6 lussar för resten av skolan. Och att föräldrarna till dessa får komma. Jag har alltså väntat sedan David började för fem år sedan att få se ett luciatåg igen. Min son som verkligen hatar all uppträdanden var inte med i tåget utan han hjälpte till på sidan om som att hämta mikrofonen innan tåg skulle skrida ut. Mycket stolt över honom. Han lyckades slippa tåget men ändå vara delaktig.

Ikväll ska jag nog börja med att sätta upp granen. Killarna kommer på söndag då kan de få klä den.

Skulle har gjort mig vackrare i går genom att tråda ögonbryn och färga dem samt ögonfransar men tyvärr var hon som gör det sjuk. Har bokat tid i nästa vecka men ska ändra den tills första veckan nästa år så jag får lite mer pengar till jul.

De här nya medicinerna mot förkylning de är verkligen bra. Jag tror jag har lyckas hindra en jätte förkylning med det. Känner mig lite hängig med inte mycket.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards