acasadipia

Alla inlägg den 12 december 2018

Av Pia - 12 december 2018 07:00

Jaha lyckades komma upp idag med. Känns som det är det svåraste steget på dagen. Jag pratar om att kliva upp ur sängen på morgonen. Efter det så blir det sakta lättare att göra saker.

Idag har jag ont i en punkt mitt på vänsterlår. Känns som någon huggit mig med kniv och vrider om. Annars har jag minimal värk idag.

Igår var jag på den årliga mammografin. Gick bra men får förstås vänta på besked från min läkare om det var ok. Efter det kan jag andas ut till juni då MR-röntgen sker. Försöker att lägga oron för bröstcancer åt sidan mellan dessa två undersökningar. Skulle nog deppa ihop om jag tänkte på det hela tiden. Tänker så här att engång var sjätte månad kollar dem brösten där i mellan kan jag släppa det. Koncentrera mig på att gå ner i vikt så jag kan göra bröstoperationen och ta bort typ all risk att få bröstcancer. Jag tror att kroppen är på väg att ändra sig känns så i kläder syns inte på vågen så mycket ännu. Men det kommer.

Ha en trevlig onsdag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards