acasadipia

Alla inlägg den 19 december 2018

Av Pia - 19 december 2018 07:01

Igår var jag hemma med David igen. Magsmärtor. Samma som förra gången så troligen magkatarr igen. Eftersom han är på utredning så kan jag inte gå med honom till vårdcentralen måste kontakta barnsjukhuset maltida på Sophiahemmet. Och det är inte det lättaste. I går hade de inga telefontider kvar när jag ringde. Så skickade ett medelade via vårdguiden. Men det kan ta ett par dagar innan svar så jag få försöka få en telefontid idag oxå. Så håll tummarna att jag får tag i dem.

Eftersom jag var hemma i går så blev det lite städning. Speciellt fläckten blev ren. Diskmaskinen fick ta hand om en del och jag fick gno på det som inte kunde hamna i diskmaskinen. Känner mig nöjd.

Pysslade lite med min bujo för nästa år oxå. Det är bara i skissnings stadium än så länge.

Ha det bra.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards