acasadipia

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Pia - 21 maj 2013 10:44

en del ordspråk strämmer verkligen. Det du inte har i huvudet har du i benen. Det stämmde på mig i morse. på joakims skola skulle de ha lilla olympiaden på Midgårsvallen. Då skulle de ha träningskläder på och vattenflaska med sig. Den biten klarade jag galant. sedan eftersom de är ute så behöver joakim sin nässpray med sig. Den kom jag på när jag lämnade David så jag gick hem och hämtade den. Vi hade ju även glömt ta den på morgon så jag såg till att han fick den oxå. När jag gick där i från så kom jag på att det skulle ha med sig en tom matlåda bestick och sittunderlag oxå så det var bara att ta en sväng till. Nu har han allt och jag hoppas han håller på att friidrotta en massa nu min lilla gå plutt. Själv är jag hemma och försöker göma mig från alla dessa pollen som gör att det kliare i halsen, på tungan, ögonen , i näsan och öronen. Vackert är det med alla dessa blommor men måste de slåut på engång. Om de hade tagit lite lungnare så skulle det har varit lättare för mig och jag hade kunnat jobba som normala människor. och får vara ute och njuta av vår/sommaren. Nu får jag stänga in mig och bara gå ut när jag ska lämna och hämta barnen.  


Det positiva är att jag då kan krypa upp i soffan och virka eller läsa.   


Ha en trevlig dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards