acasadipia

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Pia - 18 maj 2013 14:45

Fy vilket svettigt väder det är i dag. jag hade sett ifram mot en solig dag men det blev en mulen svettig dag nästan så man längtar efter lite regn så luften blir bättre. tur att man ska ha trevligt i kväll. så det får vara vilket väder som helst mitt humör är på topp i allafall.


Nu börjar hockyn satte på tven så man hör det i bakgrunden stänger av den så fort mitt besök kommer så himmla intreserad är jag inte. Men det går ju att virka till utan problem och sedan så hänger man med i snacket efter.


Heja heja sverige


i kväll på mello tänker jag inte heja på sverige för dels tycker jag inte om låten och sedan så tror jag inte vi har råd att ha hela mello ett år till.


Har motionerat lite i dag. Först en tur runt elljusspåret i Kronskogen sedan fram och tillbaka till Coop forum (/en promenad på ca 30 min ena hållet/ Men visst på hem vägen tog jag en jordgubbs-daim-strut mumms men fy vad dumt men nya tag i morgon. i kväll slappar jag av med detta .


Ha en trevlig lördag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards