acasadipia

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Pia - 15 maj 2013 19:53

Det är verkligen surt att se att tåget precis rullar ut från perrongen. Nu får jag vänta 15 minuter på nästa. Inte roligt efter en lång dag på jobbet. I dag började jag kl 7.00 och fick där i från 19.30 Men dagen slutade med mingel i sammanbindningsbanan. Så jag är i alla fall mätt medans jag väntar?

Av Pia - 15 maj 2013 13:42

Gick förbi båtbyggarna på Skeppsholmen ?

Av Pia - 15 maj 2013 09:07

I dag kom jag i väg och tränade    Lite uppvärming på motionscykel sedan en styrketräning på alla maskiner på Riksdagsgymmet. SKa ta ett kort en dag så får ni se att det är ett välfyllt gym. Innan jag tog mig dit fick jag ha ett alvarligt samtal med mig själv för jag hade ingen lust alls. Men jag vet ju själv hur skönt det känns efteråt.


För att muntra upp mig lite i morse så la jag ner min stickning i handväskan så jag vet att jag bara kan ta fram den om jag vill. Mår tydligen bra av det. Konstigt men efektivt. Kommer troligen inte ta fram den på någon rast i dag men den ligger där och jag vet att jag kan ta fram den. Förstår ni vad jag menar?  Ibland är det bra att ha sånt man tycker om att göra tillhands utan att man gör det helt enkelt. Pykologi med sig själv kallas det nog.


Ha en bra dag. jag ska ut på lunchen och gå en promenad men en vän/kollega runt skepsholmen och njuta av solen och det kluckande ljudet man hör av vattnet runt båtarna.



 

Har lånat bilden. Men jag brukar promenera förbi dessa båtar.


Kram



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards