acasadipia

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Pia - 1 maj 2013 16:03


Av Pia - 1 maj 2013 15:50

Jag tog mig en promenad i morse satte på mig promenadskorna som jag inte har använt sedan i höstas. Dum som jag var förberedde jag inte hälarna för det så jag har nu onda blåsor på båda hälarna. när jaj senar skulle sätta på mig mina gamla slitna gympadojjor så gick det inte fick lov att ha foppatoflorna på mig. tur att det är fint väder.


VAd har jag gjort annars en ledig dag mitt i veckan utan barn. Jo jag har grundmålat balkonstolarna, slitit ut skohyllorna i klädgarderoben, gjort hyller av dem till städskåpet, gundmålat hyllplanen till balkongen och sedan lyckades jag även få en under hylla till mitt blombord som jag även grundmålade. Nu försöker jag få lust med att fortsätta i klädgarederoben och få ordning i den. men orken har svikit mig just nu. SKa nog sätta på mig mina foppatoflor och åka til ica och köpa lingonsylt /så jag har till gröten i morgon bitti/ i stället.

Jag har ju till söndag på mig att fixa det. Jag har lagt alla grejor som stog på golvet i barnens rum så det är därför jag måste vara klar till söndag i fall någon undrar. kanske får jag mer energi senare i kväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards