acasadipia

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Pia - 14 februari 2012 12:19

Har varit ute på en promenad på mer än en timme, avslutade rundan i blommster affären för lita köp av röda tulpaner.

Det känns som jag har funnit lite av min försvunna energi. Ska lägga mig i soffan och slö titta på Mannen som talar med hundar. Hoppas på att somna en liten stund.


Kram

Av Pia - 14 februari 2012 10:05

I går hade jag energi så jag orkade cykla 35 minuter ta en promenad på 40 minuter samt gjorde de övningar som jag har fått av sjukgymnasten. I dag funderar jag på om jag kanske borde gå ut medans jag tittar på Biggers losers från USA. Att gå ner i vikt och vara sjukskriven hör inte riktigt i hop. Det är så lätt att man små äter när manär hemma och att man blir stilla sittande. I går varjag duktigi med både mat och motion. Inget småätande eller något efter middagen. Hittills i dag har det gått bra med maten inget små ätande. Nu verkar solen komma fram så jag ska nog sätta på mig yttekläderna och sätta på lurarna så jag får bra musik under promenaden. Heje heja gå i väg nu. (Man måste heja på sig själv när man inte har personlig tränare som gör det)


Tyvärr så har jag för ont i mina armar för att pyssla, så det är kanske därför jag inte har så mycket energi i dag. Men  jag broderade lite i går så nu har jag kommit halvvägs på mitt fiaspel.


  Nä nu drar jag på promenad.


Ha en trevlig allahjärtansdag på er alla


       

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards