acasadipia

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Pia - 21 februari 2012 18:38

Måste förlåta mig för förra inlägget. Men behövde skriva av mig lite bara.Jag mår bättre nu men vågar bar dricka blåbärssoppa och te samt någon skorpa. Jag har vissligen ont i mina muskler som gjorde ont innan magsjukan efter som jag inte har kunnat ta några värktabletter. Men jag tror jag ska stå ut med värken en da till så magen får vila sig lite.


Jag läser en så rolig bok Ego woman av Caroline Gynning och Ingrid Carlqvist. Har kommit på att bokrean börjar i morgon så i morgon ska jag in på nätet och se i fall man kan hitta några fynd.


Nä nu är det Hjärnkontoret som gäller.


Ha det

Av Pia - 21 februari 2012 07:12

Måste få skriva av mig om min magsjuka. Det började natten mellan fredag och lördag att värka i magen sedan satte det i gång vid fyra tiden på morgone och det var ganska lungt på förmiddagen men på eftermiddagen satte det i gång med full styrka och höll på till halv två på natten till söndagen. På söndagen mådde jag bättre och kunde till och med äta lite kokt korv och blåberssoppa och trodde att jag var på bättreingsvägen. Vaknade på måndagen och mådde så där åt min gröt som vanligt och försökte äta snälla saker för magen. Jag kan säga att jag var hungrig. Men det var som jag bara pullade ner mer i magen och det forsatte i nte vidare så magen blev jätte spänd och till slit på efter middagen så kom det upp och sedan satte det i gång med full fart igen värre än förra gången. Hoppas nu på att det ska ge sig.

Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards