acasadipia

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Pia - 16 februari 2012 19:38

i dag har jag mest försökt att sova i soffan framför TV. Var en sväng till doktor och hon sa att  jag skulle pröva Carpaltunnelskena både natt och dag. Så jag ringde min sjukgymnast om det och fick reda på att det var arbetsterapeuten som fixar sådant, som var på semester och åter på måndag så jag får vänta tills nästa vecka innan jag kan prova ut skenorna. Hoppas det ska hjälpa så man slipper pirrandet i händerna.


Blev gladnär posten kom. Den kom med min härliga tidning 101 idéer. En helt underbar tidning om man gillar pyssel. Synd att jag inta kan pyssla så mycket nu. Men snart kan jag nog det igen. Det var så mycket våriga pyssel så man får nästan vårkänslor i snöstormen. Här hos mig snöar det för fullt. Nu börjar snö högarna bli höga så man kan åka skjärtlapp i från dem så barnen tycker det är jättekul.


Ha en trevlig kväll och sov gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards