acasadipia

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Pia - 23 februari 2012 20:51

I morgon ska jag till tandläkaren. Bet av en flisa av en tand som måste lagas. Så jag ska åka in till stor staden. Passar på och hälsa på kollegorna på jobbet. På tal om tänder så har Joakim två lösa tänder. Det är bara en tids fråga innan de ramlar ut. Då vet han utan att jag har berättat det för honom att man ska lägga tanden i ett glas med vatten och så kommer tandfen under natten och byter ut tanden mot en slant. Undra hur stor slanten är nu för tiden? Är det någon som vet?


Har börjat med en ny bok nu verkar jätte bra. Boken heter Svart stig av Åsa Larsson.


Idag har jag tvättat tre maskiner och styckit en massa och det känns förstås i armarna nu så jag tror jag går och lägger mig och läser en stund. Men innan jag gör det ska jag mata min surdeg lite tror den är hungrig.


  

Av Pia - 23 februari 2012 07:17

Det blev en prinsessa. Tänk när man hör att de fått sitt första barn så kommer bilder upp när man själv fick sitt första barn. Vilken lycka man kännde. Hoppas det går bra för dem. Jag såg när Daniel bad om att bli lämnad i fred den första tiden så de fick njuta av att vara en liten familj hoppas att de gör det.


Grattis och lycka till med er lilla prinsessa.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards