acasadipia

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Pia - 3 februari 2012 17:47

Nu har jag blivit sjukskriven i två veckor då ska jag lära mig att slappa av och göra ingenting. Har försökt att bara sitta och slö titta på tv utan att handarbeta. Funkar ett tag sedan blir jag rastlös men det är väl nyttigt för mig. Bara för att jag ska ta det lungt betyder det inte att jag ska strunta i motion så jag cyklade 35 minuter i förmiddags och tog sedan en härlig dusch utan att någon stör en. I eftermiddags så var jag för andra gången på medicinsk yoga. Idag känndes det bättre, hade tagit värktabletter innan så det gjorde bara lite ont idag. Det var skönt i allafall. Känns lite mjukar i musklena nu.


Som fredags mys så äter barnen godis och chips, Jag har tagit  popcorn istället. Måste ju tänka på vikten. Tittade på Bigers losers i går och blev inspirerad. Tänkte om de kan så ska väl jag oxå kunna. Så nu ska jag skärpa mig med mat intagen och träningen.


Nu är det dags att mysa med familjen.


Ha en trevlig fredagskväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards