acasadipia

Alla inlägg den 28 april 2020

Av Pia - 28 april 2020 06:58

Det ända väder som har varit som det ska vara är aprilvädret. Tur att det är maj snart. Någon vinter hade vi inte. Men aprilväder. Detta snöande är ju bra när man har pollenallergi, man får liksom lite vila i kliandet. Men faktiskt så skulle jag välja kliande än snö.

Satte på mig vinter kängorna så jag inte fryser om fötterna och håller mig varm om vristerna. Var skönt nu på morgonen men lär väl vara för varma i eftermiddag när jag åker hem.

Fick gå upp i natt och sätta på värmen. Har annars stängt av mitt element så jag ska ha ett svalt på natten. Men i natt var det inte svalt utan kallt så jag och fåglarna behövde lite värme för att kunna sova. Man ska inte ha för varm eller för kallt när man sover. Lagom är bäst.

Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards