acasadipia

Alla inlägg den 24 april 2020

Av Pia - 24 april 2020 07:04

Vad gott det är men frukost dagen efter man har haft lågkaloridagen. Så gått att man sitter och njuter så länge att man glömmer nästan bort tiden. Jag fick skriva en liten lapp till de som är hemma och be snällt att de ger fåglarna mat och vatten. Det händer sällan så ibland kan man väl få göra det.

I förrgår fick vi hem våra ute möbler från IKEA. Vi skruvade ihop dem på en gång men orkade inte ställa dem i ordning då. Det gjorde mamma och David igår. Så här fint blev det.

Det blrjar sakta men säkert bli fint i vardagsrummet. Första bilden visar dagen efter flyttfirman hade levererat våra grejor. Den andra från igår

I helgen blir det nog ännu bättre.

Ha en trevlig fredag och helg.

PS glömde lägga ut går dagens inlägg på Facebook så den kommer idag oxå DS

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards