acasadipia

Alla inlägg den 7 april 2020

Av Pia - 7 april 2020 09:08

Jaha. Nu har flytten gått. Lägenheten är såld och de nya har flyttat in. Påväg till jobbet i en öde pendeltågsvagn. Skönt och bra. Har konstaterat att det ta ca 10 minuter längre till pendeln från huset. Wifi är på plats. Tivo funkar. Första målningen av mitt sovrum klart. Killarna håller på att få ordning i sina rum. Mamma har fått mysigt i sitt rum. Fåglarna kvittrar och mår bra i badrummet. (Vi har fönster där). Hoppas på att mamma och killarna har lyckats måla en andra gång i mitt sovrum så jag kan flytta in där imorgon. Sover just nu på soffan. Mysigt har Moltas i soffan oxå. Soffan är stor så vi behöver inte trängas.

Så här såg det ut i mitt rum innan första målningen men efter uppsättning av reperationstapet.

Har ingen bild på efter målning ännu.
Fåglar i badrummet

Bilden innan vardagsrummet innan vi hade gort iordning tv-hörnan.

Barnens rum innan de har fixat

Och så här tittar vår vakthund ut

Ha en skön dag. Håll avstånd och tvätta händerna.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards