acasadipia

Alla inlägg den 28 februari 2020

Av Pia - 28 februari 2020 07:07

Och då får jag börja pcka lådor och ta det lungt. Hihi.

Det har kommit snö och det har blivit kallt men ändå så har man vårkänslor. Fåglarna kvittrar, det är ljusare så visst är våren på väg. Det positivamed kylan är väl att man kan hoppas att coranaviruset inte gillar kyla då kanske spridningen här minskar. Hoppas får man väl. Det är inte bara för miljön man inte ska flyga utan alla dessa virusar som värkar spridas genom flygningen. Folk som reser är modiga eller dumma som utsätter sig för risken och även utsätter sin omgivning för risken. Men visst förstår jag att en del vill komma ner till värmen. Men man kanske ska tänka en gång till innan man åker just nu.

Ha en trevlig helg och håll er friska

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards