acasadipia

Alla inlägg den 24 februari 2020

Av Pia - 24 februari 2020 07:08

Borde föräldrar till skolbarn få sportlov oxå? När barnen har lov så har föräldrar automatiskt lov oxå. Allså när de går i grundskolan med skolplikt. Nä usch. När de var mindre och ville vara med en så hade det varit bra. Men nu så har man nästan lov när man åker till jobbet. Men matsalarna i skolorna bord vara öppna så barnen kunde gå dit och äta lunch. För det är det som är problemet när de är hemma själva och man själv är på jobbet. Jaja det finns mat hemma blir de hungriga så äter de väl.

Min kropp hade nog velat vara hemma och sova idag. Tror inte jag har sovit en blund på hela natten. Kan hända att jag lyckas få en timmes sömn sammanlagt inatt men inte i sträckt. Varför? Ja tror det beror på att jag var borta och hade roligt i lördags. Nä jag var inte ute och festade. Drack ingen alkohol alls. Utan var och umgicks med ett gäng glada människor som gillar bujo och handra planerings metoder som innehåller kreativitet med pennor, stickers m.m Fem timmas umgänge ochl lite över en timmes resa enkelresa blev förmycket för mig. Igår var jag helt slut. Var liksom hjärntrött. Kände mig typ bakis utan ha festat. Sov mycket. Men tyvärr blir jag låg när detta händer. För jag blir arg och ledsen att jag inte ens orkar umgås. Då hatar jag verklien fibron i min kropp. Idag känner jag mig irriterad på den. Och hur länge ska denna trevliga dag påverka mig negativ. Den borde ha gett mig en massa energi inte dra den ur mig.

Förlåt att jag börjar denna vecka med en massa klagan.

Jag hoppas eran helg har varit bra och gett er en massa energi för veckan.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards