acasadipia

Alla inlägg den 25 februari 2020

Av Pia - 25 februari 2020 09:01

Jag behöver det och jag var på det idag. En gång i månaden går jag hos en som jag har träffat i över tio år. Nä jag har inte gått en gång i månaden i över tio år. Utan bara de senaste åren. Men träffade honom när jag mådde dåligt i perioder. Så han vet vad jag har gått igenom. När jag gick dit i morse så tänkte jag vad händer om han slutar. Ja då slutar jag med terapin. För det skulle kosta mig psykiskt mera att börja prata med en ny terapeut än vad det skulle ge mig det lugn jag får nu.

Det är kallt men soligt idag. Blått på himlen och man märker att det blir ljusare varje dag. Våren är på väg även fast de säger att vinter knackar på igen.

Fick sova inatt så jag är i bättre form än igår. Fick killarna att hjälpa till med maten. Fixa sallad och dukning samt avdukning. De är duktiga och gör som jag säger änså länge.

Ha det gått!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards