acasadipia

Alla inlägg den 10 januari 2020

Av Pia - 10 januari 2020 06:56

Försöker undvika att skriva äntligen fredag för tycker det låter löjligt. För jag tycker varje dag egentligen är äntligen för jag klarat gårdagen.

Lyckades jag göra en torsdagsstädning igår då? Japp det gjorde jag. Jag stoppade i mig två alvedon innan jag gick från jobbet så de verkade bäst när jag kom hem. Vissligen en slarvig veckostädning med ändå. Dammsög alla rum, gjorde rent och fräscht i badrummet och i köket. Känner mig kannon nöjd iallafall.

Nu kommer helgen och jag ska lyckas ta en 30 minuters promenad både lördag och söndag. Tror jag klara det men vet inte om jag lyckas få in en promenad på måndag för då har jag lunchdate med två kompisar. Så jag måste ta promenaden på kvällen. Börjar redan nu peppa mig så jag kan genomföra det. Men först ska jag klara helgen.

Ska rensa och röja har visning nästa helg. Julen ska sakta men säkert packas ner och förvaras. För hoppningsvis kommer julen upp nästa gång i huset.

Ha det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards