acasadipia

Alla inlägg den 9 januari 2020

Av Pia - 9 januari 2020 07:17

Jag behöver tydligen sova. I går på pendeln hem somnade jag. Jag vaknar till vi varje station. Undra ifall jag snarkade? Fick inget gjort i går kväll ögon började klippa vid åtta gick och la mig halv nio. Jag kan inte säga att jag somnade direkt men hamnade i någon dvala innan jag somnade. Men tror jag var utslagen i stort hela natten. En del konstiga drömmar men annars inget.

All sömnlöshet under jullovet försöker kroppen ta igen nu kanske. Eller så får min lilla söta hjärna för mycket intryck.

Jaja något är det.

I morse gjorde jag lite fint på köksbänken, stoppade ner i diskmaskinen. Det som jag skulle ha gjort i går kväll. Eftersom det är torsdag och jag försöker få in rutinen att städa på torsdagar så ska jag försöka ned det i kväll. Hoppas inte tröttheten tar över ikväll oxå.

Ha det kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards