acasadipia

Alla inlägg den 12 februari 2020

Av Pia - 12 februari 2020 06:55

Jag följer en tjej på Youtube som testa olika produkter. Idag var det smink. Blev lite sugen på att sminka mig igen. Men funderar ifall jag har glömt bort hur man gör. Alltså inte bara eyeline, kajal och mascara. Utan allt. Underkräm, puder, ögonskugga osv. Man kanske ska hitta någon som kan visa en hur man gör med de grejor man har. Föresten de grejor jag har kanske är för gamla. Då blir det helt plötsligt dyrt att börja sminka sig. Jag får väl inventera lite hemma. Och prov sminka mig på helgen innan jag skrämmer slag på kollegorna på jobbet. Hihi

Att jag vill sminka mig igen är ett tecken på att jag verkligen börjar må bra. Ett gott tecken.

Ljuset har kommit. När jag sätter mig på pendeln i Märsta så är det mörkt. När jag kommer fram till Stockholm city har det ljusnat positivt. När jag kliver ut från jobbet är det inte mörkt ännu utan fortfarande ljust eller det är skymning. Får visligen bara se Märsta i mörker under vardagarna ännu men snart så.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards