acasadipia

Alla inlägg den 29 augusti 2019

Av Pia - 29 augusti 2019 08:14

Fyfan vilket fuktigt väder det är. Man blir typ genomblöt av att röra lite på lilltån. Svettet rinner. Undra ifall man går ner mer i vikt då?

Var ute på afterwork igår åt gott, umgicks så mycket så tiden bara rann iväg. Kom hem vid nio. Om ni undra så hade jag ordnat att killarna fick mat hos sin pappa i går. Men båda var lite uppspela eller förundrade att jag kom så sent. Precis innan läggdags. Vi var tvungna att sitta och prata lite om dagen innan vi kunde lägga oss. Kan säga jag drack ingen alkohol. Valde värktabletterna igår.

Stänger idag så fick sovmorgon. Gick nästan samtidigt som killarna. Joakim cyklade iväg först sedan gick jag och David. Och konstigt i killarnas värld. Nästa vecka är det slut på att gå på schema då blir det samma tider varje dag.

Lyssnar nu på den senaste (sista?) boken i Millennium-serien så spännande. Så hörs i morgon.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards