acasadipia

Alla inlägg den 22 augusti 2019

Av Pia - 22 augusti 2019 06:54

Igår behövde jag steg på kvällen så jag ringde David och frågade om vi skulle ta en sväng och leta pokemon på samma gång det var riktigt roligt. Upptäckte att vi ett såkallat gym så kläcks en pokemon som alla kan träna emot. Och kan bara säga att det blev samling där. Folk kom på cyklar, gående och med bilar. Väldigt intressant. Trodde att det var ute med Pokemon go men tydligen har det böerjat blomstra om det igen.

 

Så här såg Moltas ut när killarna hoppade från kajen.

 

 

   

Har inte tänkt på vilka långa armar Joakim har fått såg det nu på bilderna. Hur lång ska han bli när resten av kroppen växer ifatt?

Joakim har skickat sina kort från Gotland till mig. Så tänkte att här kommer en rad bilder ni kan kolla in.


                      

Nä nu får ni njuta av dessa och få flera imorgon. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards