acasadipia

Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av Pia - 23 augusti 2019 07:21

Nu har det gått en vecka då jag har haft en jävla värk men har varit glad och postiv ändå. Kämpat på liksom. Jag låter inte värken ta över den finns där. Ibland måste jag säga fan vad det gör ont för att pysa ut lite. Men efter det kör jag igen tills det är dags att pysa ut igen.


I går på vandrade jag runt i Gamla stan hela lunchen och hittade olika Pokemon stop och en del pokemon. Idag på vägen till jobbet hitta en massa. Undra hur länge jag håller på. Hoppas på en promenad med David kanske Joakim dels att få ihop dagens steg och sedan hitta lite roliga Pokemon. David får lära mig lite mera om det fatta inte så mycket av detta. men jag är en samlare så samla på mig en mass poäng och figurer kan jag göra. Vad jag ska göra med dem vet jag inte.


Här kommer några flera bilder från Gotland. Man får aldrig nog av havet och vackra blommor och Moltas och mammas grannes söta hundar

                                 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards