acasadipia

Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Pia - 21 augusti 2019 06:15

Jag klarade går dagen. Kom i tid, komihåg lösenord och koder, komihåg hur jag kopplade vidare samtal, tom talade engelska och gjorde mig förstådd. När jag tog min promenad på lunchen var jag så trött att jag nästan somnade medans jag gick. Gick då tillbaka till jobbet och gick och la mig en stund sedan klarade jag eftermiddagen.

Var för trött i går kväll för att fixa mer bilder från semestern ni kan få en söt bild på Moltas istället

Denna vecka försöker jag ha så lite krav som möjligt på mig. Alla människor är trötta första veckan efter semestern innan man kommer in i sina rutiner och vanor. Tror inte jag är mer trött än andra. Men jag har nog mer ont än andra. Har haft en jävla värk de senaste fyra dagarna. Men känner mig stsrl inombords så jag stannar inte upp och låter värken ta över. Utan tar mina värktabletter (de hjälper inte speciellt bra) och fortsätter.

Ni får ha en bra dag

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards