acasadipia

Alla inlägg den 28 februari 2019

Av Pia - 28 februari 2019 06:59

Vad betyder väderomslag för er? För mig betyder det värk. Så värken har ökat men psykiskt är jag stark nu så jag biter ihop och gör saker. Liksom går på som vanligt men med stelare och långsammare rörelse.

Det blev inte så mycket snack om vikten. Men vi pratade om jag kollar brösten regelbundet, fick samma känsla som när tandläkaren frågar o. Man använder tandtråd. Man vet att man ska men gör det sällan. Visst kollar brösten oftare efter jag fick reda på att jag har högre risk att få bröstcancer men inte tillräckligt.

Gjorde ett stort lass med pannkakor så det skulle räcka till middag och lunch. Jag tror Joakim kan ta några till frukost och ändå bli mätt vid lunch. Det trevlig att stecka pannkakor är att man kan stå och lyssna på bok samtidigt.

Ha en trevlig torsdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards