acasadipia

Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Pia - 6 februari 2019 11:11

Efter en vecka av sjukskrivning hur mår jag då? Ja lite mindre ont. Tjoho. De svarta tankarna har blivit åt det gråa hållet. Jag man kan väl säga att det har gått framåt. Vädret är ju inte så hjälpsam just nu. Temperaturer som stiger och sjunker i raketfart för värrar värken. Men eftersom jag blivit lite mer positiv i sinnet är det lite lättare att ta värken. Inte lätt men lättare om jag får var extremt tydlig.
Kom in i duschen i dag. Var det skönt. Nja. Skönt att bli ren men de jävla vattenstrålana bränner på huden. Jag har den mjukaste strålen på. Som gör det skit svårt att få ut schampo och balsam hur håret. Men ändå bränner det på huden. Men nu när jag ligger i sängen och tar igen mig känns set skönt. Som ett hårt träningspass skit jobbigt när man är mitt i det men underbart efter. Ska äta frukost, nä det blir brunch när jag ser på klockan. Ska låta håret torka sedan ut på en promenad.
I förr går tog jag några vintriga kort som jag vill dela med mig. Kram

Var hundvakt igår. Hur han sitter med bakbena på den röda mattar vet jag inte. Men söt är han.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards