acasadipia

Alla inlägg den 30 december 2016

Av Pia - 30 december 2016 08:09

Årets sista arbetsdag. Veckans sista arbetsdag. Äntligen fredag!

Klarat denna vecka. Har till och med veckostädat hemma. När gjorde jag det sist? Har faktiskt ingen aning. Men sköt var det att vakna till nystädat. En matleverans från mathem kommer i kväll. Ska ta en sväng förbi systemet oxå. Det kommer att bli en bra helg och ett gott slut och en god början.

De mål jag hade satt upp förra nyåret var inte många som nåddes. Men jag har gjort ett gått försök och kommer att forsätta sträva efter de målen. Det tar bara lite längre tid. Får hoppas att några av målen infrias i år. Som ni hör så ger jag inget nyårslöfte som jag inte kan hålla utan försätter på de mål jag redan har satt.

Jag har börjat att acceptera att det tar tid att läka. Så jag tror att det är nu jag börjar läka ordentligt. Jag kanske har typ lika lång tid kvar innan jag är tipp topp men det går framåt. Får nog räkna med bakslag men de behöver inte bli långa utan får blåsa över och sedan tar jag nya tag och har då blivit lite starkare.

Ha det gått

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards