acasadipia

Alla inlägg den 22 december 2016

Av Pia - 22 december 2016 08:59

Igår efter julavslutningen på skolan gick vi hem och städade de två sista rummen. Jag mitt sovrum och barnen sitt rum. Medans golven torkade gick vi ner i källaren och plockade upp jul lådorna. Joakim hade läst en bok där det stod att man ska klä granen dagen före julafton och frågade om inte vi kunde göra det oxå. Jag som egentligen tycker att man ska göra så sa ja visst. Men tänkte sätta upp granen i dag och så klär vi den i morgon. Idag kanske vi gör lite julgodis.

I förr går hade David sin kompis här och vi bakade lussebullar. David sitter på en pall om ni undrar.

Barnens kusiner har sålt grejer från Pandaklubben i många år. I år kunde jag inte låta bli att köpa en underbar lyckta med elefanter på. Titta så fin den blir när man tänder den.

Som sagt tänkt jula till det lite här hemma. Ska försöka få upp gardiner idag. Kanske några dukar oxå.

Barnen fick sin julklapp av mig redan igår. De fick 12 månader xbox gold live. Det betyder att de kan ladda ner valda gratisspel varje månad kommer åt mer saker på minecraft och andra spel de redan har. Det är så glada. De kommer ha julklappar under trädet i allafall. Ni vet mina virkade star wars figurer. Ska ta en bild på hela gänget ikväll så får ni se vad jag har gjort.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards