acasadipia

Alla inlägg den 5 december 2016

Av Pia - 5 december 2016 07:43

I torsdags gick jag till min husläkare med min värk. Hon sa att jag skulle fortsätta med muskelavslappnande och ta det lungt hemma med några promenader så kroppen får vila. Så jag har sjukskrivit mig själv i en vecka som man får. Värken börjar bli hanterlig men visst det molar i hela kroppen fortfarande.

Jag har tittat på TV, virkar en yoda och en stormtrooper och pusslat ett pussel och börjat på nästa. Har tagit en promenad varje dag. Igår kom killarna hem så jag lämnar dem och hämtar dem och då kommer jag ut två gånger per dag. På torsdag börjar jag jobba mina 50 % och hoppas att värken inte tar över håll tummarna så är ni snälla.

Som ni ser så har jag lite att göra. Men just nu sitter jag och äter frukost och tittar på TV4 nyheter. Jag softar helt enkelt.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards