acasadipia

Alla inlägg den 27 december 2016

Av Pia - 27 december 2016 08:12

Nu är julen avklarad. Den gick kanon. Hade veckan innan bestämt att göra en massa saker till jul. Men samtidigt bestämt jag hinner med det jag hinner. Gjorde en prioriteringslista i huvudet. Hann inte med allt jag hade planerat men är super nöjd med det jag hann. Och det var en hel del. Städade hela lägenheten ordentligt. Tog typ ett rum i taget. Fick upp julgardiner, julgranen och julpynten. Gjorde skinka, tomtegröt, ischoklad och en omgång lusebullar till. Gjorde även en jansonsfrestelse och köttbullar (killarna rullade dem) så jul blev det. Känner mig nöjd.

Igår var jag och Joakim på bio. Vi såg Sing. Den var bra. På tåget bestämde vi att jag skulle gå till gymmet en gång i veckan. På onsdagar tyckte Joakim. Om jag mår bra och har lust så kan jag ta en extra gång på helgen. För nu är det dax att ta han om min kropp och få ner vikten. Ska koncentrera mig på det nu.

Llite bilder från julen med legobyggen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards