acasadipia

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Pia - 13 mars 2013 10:25

Det kliar i fingarna på mig jag vill handarbeta , men det är så mycket annat som tar min tid nu så jag hinner inte. om en vecka så kommer min nya soffa. längtar verkligen det är ju inte direkt mysigt att sitta och titta på tv i en turistsäng. Barne verkar tycka det är helt ok men de är ju ett antal kilo lättare än mig så de störs väl inte av att det inte är så mjukt.


Men börjar få ordning i hemmet i allafall. Mamma kommer i dag och har hon med sig mina nya bestick och en fin matta till vardagsrummet. Rasmus /mammas hund/ ska väl nosa insig i lägeheten och godkänna den. hoppas han gör det. Min kompis Jessica var över på lite te i går hon hade med sig en fin vattenkokare till mig. Himmla  vad snäll hon är.


Igår var jag duktig om man tänker på att röra sig. Jag fick lov att gå en extra vända hem efter jag hade lämnat barnen på fritids/dagis för jag hade glömt mobil och passerskort hemma. på lunchen så gick jag och cyklade en halvtimme.  sedan hade jag ett uppdrag till Östermalm så jag kom ut på en promenad oxå. På kvällen var barnen och jag duktiga och gick och slängde återvinning. och samtidigt hämta lite grejor hos Pappa Peter. Så det blev en liten promis på kvällen oxå. Men jag var inte duktig på vad jag stoppade i mig. På morgonen blev jag sugen på kakor så jag gick och köpte mig ett  packet Daimcookies och åt upp dem. inte bra.  Man kan faktiskt inte vara duktigt på allt.


Ha det Pia

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards