acasadipia

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Pia - 9 mars 2013 19:55

Nu har mitt hem blivit ett riktigt hem. Mina älsklingar är här. De kom med sina leksaker och deras rum ser hemtrevligt ut. Nu är det bara resten av lägenheten som är kvar.


om jag fick upp mitt skåp för pyssel så skulle jag kunna göra vardagsrummet bättre innan soffan kommer. Den kommer den 21 mars. längtar.


HAr installerat min dator oxå. så nu har jag en stationär dator. behöver bara skaffa ett bar högtalare till den så vi hör vad dem säger.


Final i mello. Joakim försöker att sitta uppe och titta tror han har somnat redan. Har redan förvarnat honom att jag måste väcka honom när han ska klättra upp i sin säng. Det är ju lite svårt att lyfta upp honom till andra väningen i i deras våningsäng.


Tyvärr så har handarbetet blivit liggande. men vet i veckan kanske jag tar fram det igen. Jag kan säga att i huvudet har det popat upp flera ideer att göra. Jag blir nästa stressad av alla projekt jag har i huvudet. Säger till mig själv att ta det lungt var sak har sin tid.


ha en trevlig lördags kväll

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards