acasadipia

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Pia - 6 mars 2013 10:27

I går fick jag upp en hall lampa så nu ser jag när jag klar på och av mig uttekläderna.


Det går sakta men säkert framåt i uppackandet. Går fick jag hjälp att flytta ett bord från barnens rum till stora rummet. mitt kommande sy- och pysselbord. Jag kommer att ha en hörna i vardagsrummet som jag kan sitta och hålla på. Så småningom så ska jag skaffa bra beslysning över bordet så manser ordentligt. VAd roligt det ska bli när allt är klart.


I kväll får jag te-besök men hon får sitta och titta på medans jag tömer barnens rum inför leveransen av deras sängar och div. saker från IKEA i morgon eftermiddag. Är ledig på fredag för att göra i ordning barnens rum så de ska känna sig välkomna när det kommer på lördag eftermiddag.


Ha en bra dag. 

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards