acasadipia

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Pia - 5 mars 2013 07:14

Hur ska jag sammanfatta senaste dagen . I går vaknade jag med ett ryckt en halvtimme försent så jag fick stressa lite på morgon, Men efter som jag själv så kom jag i tid i allafall. Men när jag satte mig på pendeln så upptäckte jag att jag hade glömt mina mobiler. JObbets och min egen. så i går körde jag en telefonfri dag. Jag rekomendera det faktiskt. test med att inte var nåbar en heldag. det kanske är bättre att testa det en dag då man är ledig inte när man är på jobbet. det kan ju vara så att folk vill komma i kontakt med en i jobbsyfte ni vet. Men testa en helg lämna mobilen hemma när ni går ut och fundera på hur gjorde jag innan jag hade mobil, jo jag väntade tills jag fick tag på en telefon innan jag ringde istället för att ringa på en gång. Man behöver inte ha den med hela tiden och det är ok.


Jag var på kliniken i i går och fick massage och en massa nålar, kände mig som en nåldyna. eftersom jag har en sådan värk i vaderna så fick jag massage på benen, det var skönt ända tills de började med vaderna då skrek jag nästan fy fan vad ont det gjorde. men det är bättre i dag än i går. Ryggen fick sig en vända oxå och när de började med vänster axel så smärtade det oxå men nu är det bra igen.


Fick upp kökslampan i går. det blev inte så mycket annat gjort för jag kom hem klockan åtta så jag slappade framför TV en slag innan säng gång. Nu funkar två av tre saker från comhem Telefon och tv. I kväll hoppas jag att jag får i gång den trådlösa interneten så allt funkar. kommer ju hem tidigare i dag så då hinner jag fixa lite mera. I morse kom jag upp i tid så jag han plocka lite då oxå.


Måste säga att det kkänns så himmla bra det här. Det är förstås lite tyst hemma när gokorvarna inte är där men de kommer ju på lördag och då hoppas jag att jag har fått mer i ordning så de kan ställa in sina leksaker och sånt som de kommer med.


Ha en bra dag allihoppa.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards