acasadipia

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Pia - 20 februari 2013 07:46

Jag brukar gilla vintern men nu får det räcka. Jag vill ha vår och få vårkänslor. Jag vill börja pyssla med mina pelagoner och se när de får vårkänslor. jag vill börja plantera om blommorna och se när de börja växat ill sig igen. Jag vill ha vår nu!!!!! JAg är trött på mina kängor och vill ta på mig bootsen i stället men kan inte för då skulle jag bryta bena av mig för de är så hala. och sedan skulle jag frysa fötterna av mig oxå. Inte roligt.


Men annars så känner jag mig pigg och har mycket enegi i kroppen. Så i dag ska jag ta mig till pilates på lunchen. Träning är inte bara bra för vikten och flåset utan oxå bra för psyket. så har man energi och vill behålla den gå och träna.


Ha en trevlig dag  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards