acasadipia

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Pia - 6 februari 2013 07:12

JAg har varit hemma tvådagar med Joakim. Han kräkdes i söndags. i går var han så pigg så jag undrade varför jag han var hemma. men om de har varit magsjuka ska man ju hålla dem hemma i 48 timmar efter sista spyan. SÅ i dag trodde jag han skulle gå men inte, I natt så kom han upp och sa att han hde ont i magen och efter en halv timme kräkdes han igen. så nu gäller det 48 timmar igen. så man får hoppas att han kommer till fritis på fredag så jag kan komma till jobbet.


Men vi har i allafall varit produktiva. Vi har pärlat en massa så mycket så en del färger har tagit slut. det kommer bilder på verken under dagen.


Vad det gäller min vikt nergång så har jag inte haft kraft att ta tag i det just nu. men det kommer snart. tyvärr så har suget på god saker varit för stor. Nu när man är hemma på VAB så är det lätt att man små äter. Inte bra.  Men jag ska skärpa mig med det oxå snart. Ska bara få ordning på en del saker först sedan kommer jag att köra i 150 procent med kost och motionen.


Ha en trevlig dag!!



Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards