acasadipia

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Pia - 28 februari 2013 07:05

Nu ska jag berätta. Peter och jag ska separera. I morgon flyttar jag till en lägenhet i märsta. Peter kommer att bo kvar i vår gamla lägenhet. Vi kommer att ha barnen varannan vecka. Nu är det sagt. VI skiljs som "vänner", Jag tror och hoppas att peter och jag förblir vänner men man vet inte. Ingen av oss har träffat någon ny. Vi har hel enkelt växt ifrån varandra. Vi mår alla fyra efter omständigheterna bra. men tror att barnens resktion kommer nu när jag har flyttat.


Till något helt annat. Igår laddade jag ner för första gången en bok till Iphonen. Jädrans vad smidigt det är att läsa på den. JAg kommer nog inte helt ta bort de vanliga böckerna för det är ju något visst att sitta och hålla i en bok.


Nu kanske det tar några dagar innan jag skriver igen men håll ut jag är snart tillbaka med full kraft för i morgon börjar ett ny del av mitt liv.


Våren är här!!!!  

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards