acasadipia

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Pia - 8 februari 2013 07:13

Idag blir det en tuff dag. Har sovit bara några timmar. Var på personalfest på Vasamuseet igår. Resan hem tog två timmar så jag var hemma halv ett i natt och sedan så ringde klockan halv sex i morse. Så ni förstår läget. Joakim ville int gå till fritis i dag så jag lämnade en ledsen kille och det känns inte roligt. Han satt ihop kurad med händerna för ansiktet och grät, ett mamma hjärta blöder när detta händer. Det är första gången han gjorde så sedan han var liten och gick på dagis. Försöker intala mig att han kommer få roligt i dag.

Sitter på pendel så nu ska jag vila lite så jag orkar jobba.

Ha en trevlig dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards