acasadipia

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Pia - 19 februari 2013 07:31

I dag känns det som en bra dag. Var hos min kompis på te i går kväll och snackade skit. Det gör en starkare när manv et att man har bra kompisar. På torsdag ska jag till en annan kompis. så denna vecka är bokad.


Eftersom jag var borta i går så blev det inget handarbete i går hoppas på lite virkning i kväll.


Jag har haft en svaka med min bok den är bra men jag har inte kunnat koncentrera mig att läsa men nu har jag kommit igen och det är så spännande så nu längtar jag tills nästa gång som jag kan ta upp boken och läsa. Boken jag läser heter "Dykvinnan" av Joyce Carol Oates. Nästa bok jag ska läsa ska jag testa att läsa i min Iphone, spännande.


Föresten så börjar bokrean snart.


Ha en bra dag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards